مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-07پزشكي

انجام 9 هزار تست کرونا در آزمایشگاه جهاددانشگاهی بوشهر


رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر از انجام 9 هزار تست کرونا در آزمایشگاه کویید-19 با تعرفه دولتی در بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر از انجام 9 هزار تست کرونا در آزمایشگاه کویید-19 با تعرفه دولتی در بوشهر خبر داد.

علی احمدی زاده با اشاره به انجام بیش از 9 هزار تست کرونا در در آزمایشگاه کویید-19 جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: آزمایشگاه تخصصی ویروس شناسی کووید-19 خدمتی مشترک از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور کار خود را با پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تعرفه دولتی شروع کرد.

وی با اشاره به اینکه سال قبل جهت راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی کویید-19 جهاددانشگاهی بوشهر دو میلیارد تومان به صورت ملی هزینه شده است، اضافه کرد: امسال نیز یک دستگاه realtime با اعتبار ملی حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان جهت سرعت در جواب دهی و ارائه خدمت بهتر به مردم خریداری شد.

رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر یادآور شد: کیت تشخیصی مورد استفاده در این آزمایشگاه نمونه تولیدی محققان جهاددانشگاهی است که به عنوان اولین کیت تولید داخل مجوز گرفت.

احمدی زاده با بیان اینکه آزمایشگاه ویروس شناسی کویید-19 جهاددانشگاهی بوشهر از شنبه تا پنج شنبه در شیفت های صبح و عصر به مردم شریف استان خدمت ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 9 هزار تست کرونا در آزمایشگاه جهاددانشگاهی بوشهر

انجام 9 هزار تست کرونا در آزمایشگاه جهاددانشگاهی بوشهر